Promocija kulturnih dogodkov je zahtevna naloga, ko se tega lotijo nevladne organizacije, pa pogosto še zahtevnejša, saj so v igri običajno omejena sredstva za oglaševanje. Poleg finančnega vidika so tu še drugi dejavniki, ki otežujejo promocijo: specializiranih novinarjev in medijev je vse manj, uredniki pogosto nimajo posluha za kakovostne prispevke o kulturnem dogajanju … še družbena omrežja od nas zahtevajo samo še oglaševanje.
V CNVOS organiziramo 3-urno delavnico z Urošem Bonškom, ki se z izzivi promoviranja kulturnih dogodkov ukvarja že več kot 12 let – med drugim tudi 7 let kot vodja odnosov z javnostjo v Centru urbane kulture Kino Šiška.
Naučil vas bo ključnih komunikacijskih prijemov, s katerimi boste uspešno razširili glas o svojem kulturnem dogodku, koncertu ali festivalu. Pripravite pa tudi vsebine, ki bi jih radi promovirali v prihodnosti: v drugem delu delavnice se boste namreč posvetili konkretnim primerom.
Datum izobraževanja: 14. november 2018, od 16.00 do 18.30.
Lokacija: CNVOS, Povšetova 37, Ljubljana.