Mediji so tisti komunikacijski kanal, s katerim morajo in bi morale nevladne organizacije sodelovati redno in predvsem proaktivno. Namreč … medij je lahko vaš zaveznik, ko se znajdete v krizni situaciji, medij je lahko vaš promocijski kanal, ko pripravljate nevladniško kampanjo ali razvijate nov produkt, skozi pojavitve v medijih krepite tudi svojo prepoznavnost, strokovnosti, kredibilnost – vaše aktivnosti in dobro delo v medijih opazijo tudi morebitni (novi) sponzorji, donatorji in tudi odločevalci.

Na delavnici, ki jo bo vodil Uroš Bonšek, komunikator z 12-letnimi izkušnjami tako v gospodarskem, javnem kot nevladnem sektorju, se boste udeleženci naučili, kako sestaviti medijem privlačno zgodbo in kako nato pritegniti in prepričati novinarja ali urednika, da je vaša zgodba zanimiva in vredne objave. Spoznali boste, da vsako sporočilo ni primerno za vsak medij, zakaj so dobre adreme še vedno sila pomembna stvar in da so medijski delavci tudi influencerji, se pravi, če jih vaša zgodba pritegne uredniško, jih bo lahko tudi osebno, s tem pa poleg klasičnega medijskega prostora odprete še prostor spleta in družbenih omrežij.


Delavnica, ki bo potekala v sredo, 11. 4. 2018, od 16:00 do 18:30, je primerna tako za komunikacijske začetnike kot tudi za izkušenejše nevladne komunikatorje.

 

Več informacij in prijava