Letošnja nacionalna konferenca se bo vrtela okoli dobrih zgodb in učinkovitega komuniciranja. Dobre zgodbe so osnova za uspešno in učinkovito komuniciranje z mediji, donatorji in člani; brez njih ni uspešnega komuniciranja zagovorniških akcij ter uspeha na družbenih omrežjih, platformah za množično financiranje.
7. 6. 2017 od 9.00 do 17.00
Poligon, Tobačna ulica 5, Ljubljana
Letošnja nacionalna konferenca se bo vrtela okoli dobrih zgodb in učinkovitega komuniciranja. Dobre zgodbe so osnova za uspešno in učinkovito komuniciranje z mediji, donatorji in člani; brez njih ni uspešnega komuniciranja zagovorniških akcij ter uspeha na družbenih omrežjih, platformah za množično financiranje ... Konferenca bo potekala na dveh nivojih – na glavnem prizorišču, kjer bodo s predstavitvami dobrih praks nastopili tako nevladniki kot predstavniki medijev, gospodarstva, oglaševalcev – ter v manjšem konferenčnem prostoru, kjer se bodo odvijale delavnice.
Udeležba na konferenci je brezplačna, prav tako so brezplačne tudi delavnice.
Med predavatelji sta tudi dva komunikacijska strokovnjaka iz tujine, zato bomo za vse tiste, ki ne razumejo srbsko ali angleško, v zadnjem delu predavalnice organizirali prevajanje, na voljo bodo tudi slovenski povzetki obeh predavanj. Prosimo, če na to, da potrebujete prevod, opozorite pri registraciji.
Rok za prijave se je 24. maja iztekel.

- 8.30 do 9.00
Prihod in registracija
- 9.00 do 9.15
Otvoritev
- 9.15 do 9.45
Andreja Možina, vodja službe za direktni marketing Mercator – Pika
Kako se pogovarjati s preko 660 tisoč člani?
- 9.45 do 10.30
Çağrı Saka, TBWA Istanbul (predavanje bo v angleščini)
#gayturtle ali oglaševanje z dobrim namenom
Nevladne organizacije se pri snovanju komunikacijskih akcij mnogokrat povežejo z oglaševalskimi agencijami. Tako je bilo tudi pri kampanji #gayturtle, kjer se je turški Amnesty international povezal z oglaševalsko agencijo TBWA Instanbul … in nastala je izjemno odmevna kampanja o osveščanju o pravicah LGBT skupnosti v Turčiji.
- 10.30 do 11.00
Odmor za kavo
- 11.00 do 12.00
Luka Knežević Strika, član iniciative Ne da(vi)mo Beograd (predavanje bo v srbščini)
Od majhne pisarne do Facebooka in ulice … ter spet naokrog
Kako se Iniciativa Ne da(vi)mo Beograd bori in se je borila proti projektu Belgrade Waterfront, proti nasilju mestih oblasti in jemanju mesta meščanom ter kako je organizirala in skomunicirala serijo velikih protestov, ki so na beograjske ulice privabili na 10 tisoče ljudi, nam bo povedal viden član iniciative Luka Knežević Strika.
- 12.00 do 12.45
Matej Rauh, direktor slovenske platforme za množično financiranje Adrifund
Kakšne zgodbe pritegnejo na crowdfunding kanalih?
- 12.45 do 13.30
Odmor za kosilo
- 13.30 do 14.15
Maruša Kaučič, vodja za odnose z javnostjo ZPM Moste-Polje
Zgodba o Botrstvu
- 14.15 do 15.00
Tina Cipot, vodja področja za korporativno komuniciranje, Lidl Slovenija
S kakšno zgodbo navdušiti sponzorja ali donatorja?
- 15.00 do 15.20
Odmor za kavo
- 15.20 do 16.05
Lenart J. Kučić, kolumnist in novinar Sobotne priloge
Novi medijski modeli in priložnosti za NVO
- 16.10 do 16.45
Studio City v živo: Marcel Štefančič z gosti - Anito Ogulin, predsednico ZPM Ljubljana Moste Polje, Janijem Möderndorferjem, poslancem SMC, in Goranom Forbicijem, direktorjem CNVOS.
Kako se pogovarjati s politiko?
- 9.15 do 10.30
Saša Einsiedler, komunikacijska trenerka
Prepričljiv javni nastop brez treme
- 11.00 do 12.45
Jernej Verbič, novinar, urednik, komunikacijski zasvojenec
Mediji nas ignorirajo ... Kaj narediti, da vas ne bodo?
- 13.30 do 15.00
Matjaž Germ, kreativni direktor Mayer McCann Ljubljana
Kako do zgodbe? Osnove dobrega copywritinga


Projekt se izvaja v okviru 11. prednostne osi Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne naložbe 2.11.4. Krepitev zmogljivosti za vse zainteresirane strani, ki izvajajo politike na področju izobraževanja, vseživljenjskega učenja, usposabljanja in zaposlovanja ter socialnih zadev, vključno prek sektorskih in teritorialnih dogovorov za spodbujanje reform na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, Specifični cilj 1: Okrepljena zmogljivost nevladnih organizacij za zagovorništvo in izvajanje javnih storitev.